måndag 8 juni 2009

Halvvättern!

avklarades i går på 15 mil och även i år hade farsan bättre ork än mig. Vad är det med dessa sega gubbar i 50 års åldern som orkar hur mycket som helst?? Ja tredje gången gillt då nästa år då jag ska spräcka 6 timmars gränsen. I år cyklade vi på 6.12 timmar men jag är ganska nöjd ändå.
Veckan har gått i en rasande fart som vanligt och snart börjar det vara semester tider, ÄNTLIGEN!!! Jag känner att jag måste få lite andrum från jobb ett tag, det har vart en hektiskt vår. Jag ska även plugga till hösten (herregud hur ska det gå?)

Alla bilder från senaste veckan kommer i morgon


kramos

2 kommentarer:

syrran sa...

Det var en så grym möhippa. Tro det eller ej men jag och Sandra var ute på krogen tills dem stängde och det händer inte ofta.
Så med andra ord var det lika roligt ute på krogen som på Vassvägen:-)

Men ett som är säkert är att när jag gifter mig så måste DU vara med på min möhippa annars kommer jag att bli besviken...ha,ha

Hör av dig för vi har hittat en stuga för v.29

Kram,kram

Anonym sa...

Vad ska du plugga?