tisdag 20 april 2010

Har äntligen...

inhandlat det jag har pratat om i flera år nämligen en filmkamera och som jag sa till mina kära gilrs -get used to it ! för det kommer att filmas en massa saker framöver det lovar jag. Jag ska även kolla hur man lägger upp här på bloggen så ni får ta del av det.

I går fick jag äntligen lagat min kran samt stoppet i handfatet i toaletten. VÄRLDENS bästa TOMMY ÖHMAN fixade det till mig. Tack snälla rara du för att du tog dig tid med det. Jag är så tacksam.

Mina möbler anländer på torsdag så nu återstår bara att hitta någon snäll och händig person som kan hjälpa mig :)


Jenny Westerberg gud vad jag börjar längta till vår resa som snart bär av, det ska bli så roligt att resa med dig!


kram alla kära

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du och Jenny får en riktigt trevlig resa, sköt om dig, kram Leena, Stefan hälsar

Syrran sa...

LÄNGTAR TILLS DU KOMMER HEM I SOMMAR!!!!