söndag 25 januari 2009

I dag har jag vart och inhandlat.....

nya träningskläder för 2000.- och det känns grymt skönt med nytt. Nu j-klar ska fläsket brinna under första halvan av 2009.

i Helgen har vart en riktig sovhelg tycker knappt jag har vart vaken alls. Men nu är jag redo för att möta sista veckan i januari, pust jag vill verkligen nå de höga målen.

Ancha har anlänt och det är också hon som ska sköta vårt håriga barn i veckan. Jag och Marcus har börjat titta på större lägenhet, det är ju bra tider nu så då ska man passa på. Vi har hittat en drömlägenhet men innan man köper en ny så måste vi sälja. Lägenheten är på 93 kvm och kostnad på 35000 000 miljoner kr...Mycket pengar men värt varenda krona om man får bo i stan och stort......

Nu ska jag slänga Rexan i badet.

Tjao!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej mari! hittade dig genoom din syster! hoppas att allt är bra med er, jaha så ni letar nytt! vi ska sälja vårt hus nu inom dom närsmsta månaderna då vi vill ha större! ha det bra kram caroline