lördag 24 januari 2009

JAG VET.......

att jag är sämst på att uppdatera mig på bloggen. Alla vänner och ovänner jag ska bli bättre på det jag lovar. Jag är inte så sugen att sätta mig framför datorn då man avverkat 13 timmar på jobbet. Men det är så kul att gå dit varje dag så det är nästan värt det.

I dag då jag körde mitt tradionella fredags spinningspass ser jag genom glasdörren inte mindre än min gamle far. Ingen aning att han var i stan, jag hann knappt säga hej till honom innan han var tvungen att åka till arlanda......

I kväll när jag gick min tradionella kvällspromenad hände det jag väntat på............nämligen det kom fram en tjej som oxå hade en Pomeranien och har sökt en ljus sådan hon vill para med. Vi bytte nummer och i april kanske Rex ska få smaka på vuxenleken och hans mamma(jag) tjänar sig en slant!!!

Nu ska jag hoppa i säng och ladda för morgondagens stenhårda träning..............................

1 kommentar:

Dan Ä sa...

35.000 000 låter nästan lite i överkant :)