söndag 23 november 2008

och så var det söndag.....

och kollektiv livet fortsätter även idag. Fullt hus och även idag är Ancha den grymma kocken. Det är otroligt mysigt att umgås med vänner dygnet runt såhär i vintermörkret.

Jag och Ancha har även avverkat ett svettigt Satscorepuls pass idag men tusan också att mina knän inte håller för hopp längre.
Efter bastu och dusch torkade jag min blöta kropp och handduken visade sig inte tillhöra mig utan jag hade tagit en annans tjejs handduk. Trodde jag skulle skämmas ihjäl då hon ifrågasatte detta, så vi snabbade oss fort ut från centret .


Nu ska jag gluffsa i mig den härliga rotfruktsgratängen innan vi ska krypa ner framför det töntiga men ack så underhållande programmet Ensam mamma söker, see you so long....


Danne och Macke gluffsar glatt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh my god, i really love this blogg. The pictures of your dogg was very nice compare to the ones of the chubby guys but i see that they like fastfood. Really pretty picture of you, you look like a model i know in Milano named Donnatella. Keep on blogging.
/Fredrica