torsdag 27 november 2008

wiiiiiiiiiii......

fredag snart och min väckarklocka ringer om några timmar. Tänk om jag vore ligg pigg på morgonen som jag är på kvällen. Jag skulle helt klart vilja byta, men morgontrött är en sjukdom så enkelt är det...
Tar tid på

Idag fyllde min kära guddotter 2 år och jag kunde inte vara med. Trist sådana här gånger då man bor så långt bort och framförallt att systeryster aldrig kommer och hälsar på (hör du det Linda? :))

Men julen är snart här och då syns vi alla!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Men vi syns ju till jul!! kanske att jag får en resa ned till stockholm av dig i 30 års present!


Längtar tills du kommer hem.
Kram från oss

Anonym sa...

Ja vi var hos din syster i går och och då fick vi lite uppdatering om läget! Det ska bli kul när du kommer hem!
Kram
/Ninna

www.nuduninna.blogg.se