lördag 6 december 2008

Eftersom jag har blivit en populär .......

bloggerska så har min omgivning tjatat att det var längesen jag skrev så kommer här lite uppdatering om senaste veckan i mitt liv.


Personal/julfesten blev ett succé även om halva gänget kom försent och jag fick läxa upp alla att man passar tiderna.
Hedda hade precis vart i Moskva och var ganska duktig på att få i kollegorna av den ryska vodkan.
Glada i hatten så gick vi naturligtvis till det absolut roligaste stället i hela Stockholm nämligen Cliff Barnes. Man kan inte ha tråkigt där, folket, musiken och stämningen det slår aldrig fel . Har ni inte vart där så tycker jag det är dax med ett besök.

vodka-Hedda i mitten






Jag hade av någon anledning lagt visakorten i baren så det har tagit mig över en vecka att kolla kontot. Jag har lekt miljonär förut och fått för mig att bjuda hela baren lång, tyvärr så är jag inte miljonär ännu....


Vad än man gör i livet så är det viktigt är att ha målinriktning. I veckan var jag på en av de bästa föreläsningarna någonsin. Lägg på minnet Per Lange , helt suverän människa . Han pratade om hur man kommer dit man vill vad man ska tänka på osv. Jag nästan studsade ut från salen efter fyra timmar fylld med energi och ideér. Vi fick även skriva ner saker man vill/ska/måste göra innan man dör och min lista blev väldigt lååååååååång , herregud hur ska jag hinna med alla de sakerna jag måste nog leva två liv .
Vad jag skrev förtäljer inte historien men ni får upptäcka det under åren.....


Det kanske dimper ner några julkort för somliga av er då jag fixade detta idag . Marcus tyckte att man bara skickar det om man har barn men vem har satt den regeln egentligen?

Nu ska jag med mina kockkundskaper fixa till lite lördagsmat! Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå ja det var ett tag sen- kul att du hittade mig:-) Och nu kan jag hålla koll på den galne norrlänningen me ;-)/ Jess