söndag 28 december 2008

Då var det söndag..

och gårdens vin känns så långt borta. Kvällen slutade hos Tommy och Malin med sällskapsspel hela kvällen. Helt underbart roligt att spela spel ,varför gör man inte det oftare?

Idag står det på min agenda powerwalk och sedan ett Bodypump pass på Step in. All denna julmat har satt sina spår så nu är abstinsen alldeles för hög efter träning.
Det är härligt med all denna snö här uppe i norr men mörkret som faller redan vid 15.00 kan göra mig galen. Vem har energi att hålla uppe då det är kolsvart utomhus? Hade det inte vart för mörkret utomhus så kanske man skulle ha kunnat sig själv bo här uppe om några år. Ja jag vet att det är mörkt i Stockholm också men det är ändå inte på samma sätt då det är mer gatlysen och mer människor i omlopp.



Nu ska jag ta på mig friluftskläderna och ladda för en skidtur med min gamle far.

Inga kommentarer: