måndag 29 december 2008

Då var det äntligen gjort...

Som jag har pratat om i flera månader, nämligen klippt lugg! Detta är en stor förändring eftersom jag inte har haft denna frisyr sen jag var typ 10 år. Nu när jag har speglat mig sådär ca 1000 gånger så jag börjar känna mig väldigt nöjd över detta. Katta som fick "äran" att göra detta ska känna sig otroligt nöjd att hon lyckades övertala mig eftersom jag lider av stor beslutsångest med allt jag gör. TACK!

Nu befinner jag mig i Lillpite där kvällen består av tjejmys med Ninna och Anncha. Härligt med lite tjejsnack....see you so long







1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag försökt ringa dig flera ggr utan framgång. Va fan is up with that!? har du blivit för fin för dina små krulliga vänner nu när du är åter i Norrland? ;)

Hoppas du haft en god jul sötnos! Jag saknar dig. :(

Hälsa Mackan och min lilla Rexi-plexi!

Puss