söndag 14 december 2008

Varför i hela friden......

är jag så grymt j-vla oteknisk. I kväll hade jag den planerande The Secret kvällen som vi pratat om länge i tjejgänget. Marcus höll sig borta eftersom han är lite allergisk då det kan bli lite mycket tjejsnack mellan oss(Maria,Jossan och Nadja)
När vi äntligen skulle sätta på filmen så tror ni att jag kunde göra det? Jag fick ringa runt till vänner och bekanta och be dem försöka guida mig över telefonen. Det var lättare sagt än gjort. När Marcus kom hem var det typ bara ett knapptryck bort. Med detta så vet jag vad mitt nyårslöfte blir, att bli mer TEKNISK!!Härlig sommarbild på tjejerna när vi var på Marbella,dock så är tyvärr Louise för det mesta på Gotland)



I dag så har vi även vart hos Daniel och Lina i deras nya lya. Underbart då vi börjar ha vänner som bor nära, så i vinter blir det många spelkvällar hos varandra.

Snart är det nedräkning till Piteå. Jag längtar så mycket att bara vara. Varje dag är det en massa saker man ska göra så därför har jag bestämt att denna jul ska jag inte ha något planerat inte ens över nyår. Tiden får utvisa allt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad häligt bruna och fina vi var där!!! Längtar så till den tiden.. semester och sol =)

Hoppas ni har det gött upp där i norr! Gott nytt år om vi inte hörs innan dess! Puss och kraaam