lördag 27 december 2008

Lördagens bestyr har...

bestått av att förbereda sig för mitt gudbarns dop. Det var ett ganska enkelt dop som hade smyckats i grönt tema.
Söta Viggo Sköld!

Nu sitter jag här uppklädd och vet inte riktigt vad jag ska hittta på i kväll, antigen åka ut till gänget i Gråträsk för middag och skoterkörning eller ett besök på Valdino med förfest med sällskapsspel innan utgång.

Tjejerna har också en inbjudan till Skellefteå men eftersom man så sällan befinner sig här hemma så känns det långt borta att åka dit även om det skulle vara grymt skoj att se Linas hus . Man vill hinna med att träffa så många som möjligtoch tiden är så knapp.

Juldagen som jag laddade ganska hårt blev mindre lyckad då jag mer eller mindre inte kände så många i byn Lillpite. Jag fick lite släng av lappsjuka även om jag kan tycka att byar är otroligt mysigt.

I morgon måste jag bara ta mig ut på stan under rean så kanske man fyndar lite kläder eller så är det bara skrapet kvar då alla mer eller mindre har vart där sedan rean starade.

hmm nu tror jag att jag ska ta mig ett vinglas och fundera ut vad kvällens tema blir......

Inga kommentarer: