söndag 1 mars 2009

Då har denna vecka gått...

med en speedad fart. Middagen i går var trevlig och jag och Maria fortsatte efteråt till Storstad(mitt gamla stammis ställe) men eftersom jag tog mina bakis tabletter så mår jag strålande i dag.
När jag skulle köpa drinkar i baren upptäckte jag att min plånbok inte hade följt med från restaurangen. FAN, PANIK!!! ett snabbt samtal till spärrning för kort(inte kul om någon festar loss på min hårt arbetande lön)....Men jag som är lite klantig upptäckte lite senare att plånboken hade jag tydligen pulat ner i ett lönn fack i jackan som jag inte visste fanns....Så nu har jag ett spärrat kort som inte går att använda (kanske bra för mig som är en shopoholic) Man lär sig alltid av sina misstag :)


I dag har det vart en underbar dag på isen med mina två män med kaffe smörgås och liggades på klippan i Hagaparken.

I morgon blir det hårdträning så det smäller om det, en gång endast i veckan för onyttigheter.Det känns suveränt då vi är 3 st i hushållet som är peppade för detta. Drömkroppen here i come..................

Inga kommentarer: