lördag 28 mars 2009

Systeryster har anlänt...

det tog bara 3 år :) !

Vi utnyttjar verkligen varje minut till att göra olika grejer. Dagen startade med styling där det även skulle ingå klädombyten. De hade knappt några kläder och så vad gjorde jag? Jag slängde skjortan för att bli lite mer sexig , hahah resultaten ser ni nedan. Efter att nästan bott 10 år i Stockholm har man lärt sig att allt tar sin tid så man hinner inte så mycket på dagen. När vi kom hem på kvällen somnade jag med allt makeup på och bad en snabb bön att Isabelle hade glömt bort att EMD spelade på Skansen i kväll. Tror ni hon hade gjort det? o nej det var bara att sadla om sätta sig fullt påklädd åka till Skansen leta parkering sedan stå bredvid skrikande 14-åringar då dessa gossar entrade scenen.



Nu har pyjamasen åkt på och jag har försökt få i systeryster lite vin men det är ju omöjligt så det har vart en STOR ätar helg i stället. Då kör man hårdträning på måndag igen :)

Tony Irving har börjar träna hos oss och han är presiiiiiiis likadan i verkligen som på TV med andra ord super rolig:)

Nu ska jag hoppa i säng och försöka åka till Nordiska Muséet i morgon

ciao

Inga kommentarer: