onsdag 18 mars 2009

I dag kändes det verkligen bra ..

på jobbet efter månader med lite turbulent. Försöker ladda om för att ytterligare åka i väg denna helg. Jag har nu valt att inte packa upp väskan för den åker ändå i väg på helgerna.

I kväll är mina 2 män i väg och tränar långpass och tro det eller ej men jag är bara med mig själv i denna stund!! Herregud så SKÖNT!! Ingen har ringt och det är bara jag och Rex men jag njuter. Jag som är van att alltid ha full rulle och en massa vänner och kollegor runt om mig njuter verkligen i denna stund. Hoppas de inte kommer hem något mer i kväll :)

I går vann jag en styling med hår smink och kläder med fotografering. Den ska jag utnyttja nästa helg då min kära syster kommer och hälsar på !!

Nu ska jag krypa ner och se film

ciao.....

Inga kommentarer: