torsdag 21 maj 2009

Dagen började med en..

skön löparrunda på 8 km. Jag har verkligen fått mersmak efter monsterloppet Göteborgsvarvet!!

Jag anmälde mig både till Midnattsloppet samt Hässelbyloppet och utöver det blir det Tjejmilen samt Halvvättern. Motivationen hålls uppe gällande träning då man har detta att se fram emot.

I går försökte jag få mina vänner på ett glasvin men icke att det gick , inte ens Anders orkade och då är det illa :)
I dag är jag glad för det för jag har fått en massa gjort. Hela lägenheten glänser efter att jag har haft storstädning. Marcus och Martin skulle ju våga komma hem och smutsa ner då skulle jag få ett raseriutfall. Hör ni det grabbar?

Nu ska jag svira om och åka till Östermalm där jag ska möta Nadja för lite drinkar och mat, trevligt trevligt!!!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Marie! Jag försöker ju få med mig Annchalotte att springa Tjejmilen, jag har själv just anmält mig! Hjälp mig att tjata på henne! Kram Lotta Å

Anonym sa...

Vilka ögonfransar du har!!

Vad tror du om att åka till Åland v. 29??

roknäs sa...

Härliga fransar!! Ha så kul!

/Roknäs