fredag 29 maj 2009

Förkylningen ..

håller i sig och jag nyser som aldrig förr. Min stylist har anlänt till Stockholm de vill säga mamma. Det har vart en massa målande samt att jag även utnyttjade min systerdotter Isabelle 7 år att tvätta fönsterna. Nej det var inte min idé utan det var den hon själv som uttryckte : Men mimmi(mitt smeknamn i familjen) vad smutsiga dina fönster är? Jag måste tvätta dem! Inte mig emot då detta inte är mina favoritsysslor. Lönen blir en dag på Grönan på söndag.

I går då jag skulle åka tunnelbana och skulle betala resan så sa han som satt i hytten: Vad är detta? inget plankande i dag? lite generad sa jag ett tyst nej och svor att inte ens i denna stora huvudstad kan man vara anonym :)

see you!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni hade det trevligt på Grönan i går??