söndag 10 maj 2009

Nu är det söndag....

och helgen har gått som vanligt i en väldans fart. Helgen har inneburit städning mycket god mat samt vänner på besök.

I dag har vi firat Marcus 31 årsdag då han egentligen fyller i morgon. Marcus är motsatsen till mig då det gäller födelsedagar, jag vill ha stora kalas med många vänner gott och äta mm. Marcus ville inte fira och tyckte bara att dagen skulle vara som vanlig. Men icke jag ställde mig och bakade i lördags och bjöd i en massa vänner. Det blev lyckat och jag tror Marcus är glad av all uppvaktning.

Jag snickrade i hop en rebus där det stod att han ska få hoppa fallskärm något som han har pratat om sedan vi blev tillsammans. Den 25 juni smäller det och det ska ett sant nöje att se om han är så kaxig då det väl gäller.

Nu ska vi steka en god blodig biff

so long!!!

Inga kommentarer: