söndag 10 januari 2010

Härliga och kalla söndag!








Mysigt men tyvärr lite för trångt hus för alla gästerna!

Marcus tyckte att jag skulle publicera denna bild som visar då jag säger till någon på skarpen :)
Tydligen ser jag ut så här, hahahah

Min love

Idag startade söndag med en härlig brunch på café Blåbär sedan bar det av för att titta på en festlokal för min kommande 30-årsfest. Jag vet att jag är ute i god tid men det måste man i denna stad om man ska lyckas få tag i något bra ställe. Det var en supermysig gård men tyvärr lite för liten då jag kommer att bjuda många vänner. Jag skrev ner alla jag ville bjuda och det resulterade i 135 st personer!!!! Herregud jag får nog skära lite i listan .Då varken det har blivit giftemål eller barn(tyvärr så är inte suget efter det tillräckligt stort heller- Det hinns med som jag brukar säga) under denna tid så slår jag på stora trumman denna dag :) Ni får se om det dimper ner någon inbjudan i brevlådorna framöver :)

Nu ska jag hoppa i säng då det är en tidig morgon som står på spel kan tyvärr inte skriva ut det på bloggen ännu rädd att personen i fråga ska läsa :)

puzz från ME

Inga kommentarer: