lördag 2 januari 2010

Sista kvallen i Phuket!

Hur vackert som helst!




Befinner oss pa Thaimatch!



Varldens goaste Thailanska restaurang!!


Halsade pa i Hakans bar sa nu kan ni aven se oss pa tv, hahahah


En kaffe ar behovligt da man shoppar!


Marcus slapper upp ett ljus pa 12-slaget det var hur fint som helst!


Mina nygjorda naglar!



Marcus med en bona!


Spaykrig med tusentals manniskor pa gatan!





Party,party party!!!











Nu har vi vart 2 veckor i detta underbara land och tro det eller ej men jobb vantar pa mandag. Herregud vad fort det har gatt men hur roligt som helst har vi haft det. Vi kan val saga att vi kanner varandra valdigt bra efter denna resa :). Vi har bott pa 6 stallen och for tillfallet har vi hamnat pa varldens lyxigaste hotell i Phuket. Det kostar 2500 bath per natt for ett dubbelrum och det ar ca 600 kr. Val investerade pengar for denna standard. I gar var vi pa en Ping Ping Show det var helt galet. De stoppade upp grodor, faglar rokte samt skot pilbage med sjalvaste muttan!!!! Mina ogon ar i normalt fall stora men i gar tog det anda priset efter ett tag ville jag nastan spy sa vi stannade inte pa showen mer an 3o min.







I dag har dagen innehallit Shopping och jag har fatt tag i tva stycken underbara vaskor en Prada samt en Jimmy Choo. De kostade
en slant men kvaliten var underbar. Jag verkligen alskar detta land och skulle faktiskt kunna se mig bo har(men sa kanner jag for manga lander). Jag har aven hort pa nyheterna att det ar snostorm hemma sa lustan att lamna denna hetta for sno kanns sadar. Jag verkligen alskar att resa och kommer verkligen att alltid fokusera pa att alltid kunna gora det ocksa. Nasta resa ar redan plnaerad det blir NY med tjejerna i PASK. Herregud vad man ar lycklig lottad da man har ett sadant rikt och handelserikt liv. Jag alskar livet!!!







Nu ska jag intaga den sista thailanska maltiden innan det ar dax for att hoppa i sang och sedan i morgon bitti 06.00 da vi aker till flygplatsen OCH HEM TILL sVERIGE.




Inga kommentarer: