lördag 16 januari 2010

Världens mysigaste lördag startade ...

(Jag förra året på inspiratinsdagen)

men en god frukost(som jag lagade :) sedan var det störtlopp framför tv:n. Jag önskar att jag bara kunde göra det som föll mig in idag MEN tentan ligger som en STOR ångestok över mitt samvete. HERREGUD vad jobbigt men HERREGUD vad jag kommer att vara glad och stolt då jag har klarat denna utbildning samtidigt bredvid mitt jobb :)


Jag har fått många kommentarer att det är svårt att lägga en kommentar här på bloggen. Ledsen för det men tyvärr är jag inte en haj på detta med datorer:)

Den 6:e februari är det Insprirationsdagen med hela företaget, hela 3000 personer som ska träna i Globen och sedan på kvällen en jättefest med Tema RÖTT. Mitt Team har kommit på vad vi ska vara men tyvärr mina kära vänner avslöjar jag inte temat ännu då jag vet att jag har nyfikna SATS:are som läser denna blogg:) Bilder kommer sen!

Ha en trevlig lördag

Inga kommentarer: