måndag 20 juli 2009

Båtluffen...

var helt fantastisk och vi anlände hem idag vid treslaget ganska trötta efter att släpat runt packningen på öarna. Jag får väl erkänna att många öar blev det inte utan edast 2 st, hahah.

Det var jag Marcus och Ancha och vi sammanfattade att vi spenderat hela sex dagar dygnet runt med varandra och det fungerade fin-fint.

Vi åkte först till Finnhamn och har man inga barn så är detta ingen hit med andra ord bara en massa barnfamiljer. Inget ont om er alla med barn men då man inte riktigt lever det livet så känner man inte riktigt för denna miljö. Maten var dyr och personalen var stroppiga, dryga och VÄLDIGT oproffsiga. Med det sagt är detta inte min favoritö som ni märker.

Vi lämnade tidigt på fredagsmorgon för att åka till UNDERBARA Sandhamn, varför har man inte vart där förut???? Jag har alltid trott att det bara skulle vara en massa bratts som sprutar champagne och drygar sig. Det är så långt som du kan komma från det som står för Sandhamn. Personalen är underbar och alla är proffsiga och utelivet är GRYMMT.
Med det sagt bestämmde vi att vecka 29 nästa år blir det hushyrning på denna ö , så vem vill följa???????

Nu ska jag gå och fylla på kaloriförådet med en god pizza med min kära granne och uppdateras på lite skvaller.

Frågan är om jag och Marcus åker till Gotland i morgon för de sista dagarna tillsammans på semester för på lördag bär det av till Kroatiiiiiiiiiiiiiien med the girls :) Då ska man bli 17 år igen :)

puzz på er så länge!

3 kommentarer:

caroline sa...

men åhh så jäkla typiskt! vi for ner till Norrköping. ev far vi upp till Stockholm och Stellas gudmor på söder på torsdag, är ni hemma då? kram c

Linda sa...

Hallå syrran!

Vad roligt att du ska komma upp:-)
Då blir det 30 års fest... Visst ska du vara med?
Åh, nu längtar Isa och Ebba tills du kommer hem och vi också:-)
Kram Syrran

Ida sa...

åh, jag önskar att jag också skulle m til kroatien... :( får bli nästa runda! hoppas ni får det härligt!! puss