torsdag 23 juli 2009

Morgonen/natten....

startade med att Rex bajsade diareé på vår matta kl 04.00. Stanken var inte den roligaste och jag var inte den piggaste heller. Hur gör ni småbarnsföräldrar egentligen? hur orkar ni? ni gör det bra och jag har nog ett ganska bra förnuft då jag har valt bort småbarnslivet(i alla fall några år framåt)..

I går blev de lite vin med J & M på ett jätte mysigt ställe på rörstrandsgatan som hade inredningen efter indiantema. Jag och Marcus "råkade" sladda förbi ett hamburgare ställe på vägen hem. Vi har ätit så mycket hamburgare på denna semester att snart börjar vi likna en:)

Jag har velat i flera dagar äta surströmming och med lite övertalning så blir det tonight :)

De flesta nordbor är på PDOL och jag måste faktiskt erkänna att det skulle vara super skoj. Nu är det ju definitivt inte tråkigt att åka till Kroatien för fem öre men eftersom det är väldigt lång tid mellan man träffar alla så känns det lite tråkigt. Jag åker upp i september och det kommer att bli super skoj.

Nu ska jag packa för i morgon ska vi vara på båt hela dagen med Herren..

må väl

puzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: