fredag 24 juli 2009

Radiotävlingar...




hade jag en period för några år sen då jag var med i typ allt och vann en massa saker. Idag fick jag ett infall och ringde jag in på Bandit och vann 2 st biobiljetter till Jack Blacks nyaste film. Jag ville bara vara med i Radio så Marcus och Herren får glädjen att utnyttja dem medans jag är borta.

I dag valde att stanna hemma från båtresan då jag kände av en förkylning och ville hellre packa och eftersom Louise kommer till mig i kväll så är det roligare att hänga med henne och vara färdigpackad. Vår våg har gått sönder så jag har ingen aning vad väskan väger. Jag har ca 13 klänningar 6 st kjolar 6 par skor osv...Ni fårstår väl att det väger??? Det finns inge värre då man kommer på att man vill ha något speciellt plagg på sig då man ligger på stranden och planerar kvällen och det plagget har man inte fått med sig.... Då är det nästan bättre med för mycket kläder:)

Elin Kling och annat modefolk kommer att åka ned samtidigt så jag och tjejerna funderar på vad man ska ha på sig på självaste flygplanet. Nått snyggt blir det alltid :)

Jag kommer att åka ut till arlanda i i natt och är hemma i Stocholm på eftermiddagen den 8 augusti. Jag har inte ännu lyckas bestämma mig om jag köpa mig en iphone eller inte så med det sagt kommer jag absolut inte hänga på nått internetcafé . Ni får vänta 2 veckor innan ni får se alla bilderna..... :)

Ha nu det underbart men nu lämnar jag regninga Stockholm och njuuuuuuuuuter av solen.

Avslutar med ett kort på Jag och Macke från i går samt mina nya inhandlade Marc Jacobs solglsögon (Halsabandet jag har runt halsen fick jag av Kusin Sandra som present för att jag var toastmaster på deras bröllop, fint va?)
Puzz

1 kommentar:

Linda sa...

Ha en trevlig resa och sköt om dig!! Kram syrran