torsdag 16 juli 2009

Semestern har börjat ....

och jag vet inte riktigt vart denna trötthet kommer i från men i alla fall så sover jag och Marcus mellan 10-12 timmar per natt. Den tredje familjemedlemmmen verkar oxå ha "drabbats" av denna "sjukdom". Jag tycker inte det är något större bekymmer då vi har SEMESTER! Det kommer att bli en hektiskt höst med heltidsjobbs samt studera vid sidan av så vi passar på att vila nu :)

För ovanlighetens skull vaknade jag kl 06.00 i morse och kunde inte somna om. Jag försökte alla mina tricks för att gå in i sömnen igen men icke. Nu ligger jag här och uppdaterar min blogg som jag inte är världsbäst på. Jag har ingen besöksstatistik på denna sida och kan därför inte avgöra om hur många som läser den. Ni alla som följer mig får hemskt gärna lämna lite kommentarer så jag vet vilka ni är :)

I dag ska vi packa campingutrustningen och bege oss ut i Stockholms skärgård för att båtluffa. Jag känner att jag måste få komma ifrån buller och cityljud och få skog och mark. Beroende på väder så får vi se hur många dagar vi blir borta. Vi har även ett "tredje hjul vid namnet Ancha" som tänkte haka på radarparet.;)

Nästa vecka så blir det eventuellt Gotland innan jag åker till Kroatien på två veckor med tjejgänget. Det är bäst man är utvilad då för dessa flickor är inga som bangar på PARTY!!! But i like it!!!

puzz på er alla som jag håller kär................

3 kommentarer:

caroline sa...

Halloj!Mari jag brukar läsa din blogg ibland. men nu verkar du ju uppdatera den lite så jag ska kika in här oftare! vi är i Södertälje nu och åker upp till Stockholm lördag morgon för att stanna några dagar på hotell där om ni kommer hem innan söndag kväll kan ni väl ring vore kul att få se er kram caroline

Anonym sa...

Hallåj!

Jag läser förstås, det enda jag behöver skriva är : Du är grym... Då vet du vem jag är : )

Anna sa...

Hej hej! Jag brukar läsa men det är ju inte så hög aktivitet på denna sida! Ha det så bra! /Anna