söndag 9 augusti 2009

Tillbaka i Sverige.

Hej alla.

Nu är jag tillbaka i Sverige och det känns väldigt konstigt. Det känns som att jag har vart borta superlänge men det tror jag beror på att det har hänt så många saker. Ni som inte vart i Kroatien så MÅSTE ni åka dit. Helt underbart är mina ord. Det bästa är att det inte är några sandstränder, kanske det låter konstigt för de flesta men det är väldigt skönt att slippa få sand överallt.

Jag erkänner att det blev väldigt många festdagar men det var väldigt trevliga fester också:) Lärt känna många trevliga människor och den mest intressanta var en amrikan som arbetade i Vita huset. Han skämtade och sa att han skulle kunna sms:a presidenten nu med en gång och att han skulle svra så vi kunde se.

I morgon börjar jobbet och som alltid då man har haft semester känns det inte alls bra. Klart att det är trevligt att träffa alla men nu har man kommit in i lugnet och att börja stressa igen är det sista man vill.
Jag lägger ut bilder i morgon på min underbara resa med tjejerna.

kram

1 kommentar:

Linda sa...

Nu vill vi se lite bilder från resan:-)
Kram