fredag 28 augusti 2009

Svininfluensa eller inte?

centermötet ägde rum i spinningsalen i går
Mycket "snarra" fanns det att tugga på

Vi testade den nya klassen Satsflow som vi lanserar nästa vecka



Mina snygga och vältränade medarbetare







Sandra körde klassen







det är det som är frågan vad jag har? Jag har haft ont i halsen hela veckan och även kört klass med detta min dum-strut. Nu har jag fått strikta restriktioner att jag absolut inte får umgås med någon så länge jag känner så här!!! Sjuksystern kunde inte avgöra om det var influensan eller "bara" en vanlig influensa. Tack gode gud att jag har Macke annars skulle jag väl klättra på väggarna av sällskapsjuka. Han är lite sur för att jag smittat honom så denna helg blir att endast umgås med varandra och städa och bli frisk. Jag MÅSTE vara tillbaka på jobbet på måndag för det är sista dagen på augusti så de sista intäkterna måste in.......Nu ska jag se filmen Broken English som Carolina Gynning tipsade om.............

2 kommentarer:

Linda sa...

nöff, nöff..tyckte du antagit en rosaaktig ton i huden;-) /Konstapel Sköld

Sandra sa...

Åh, din lilla stackare... Tur du har björnen! Hoppas du kryar på dig. Vi längtar alla till du kommer hem! Kram från kusin vitamin