fredag 14 augusti 2009

När man vart på en resa så................


måste man boka en ny det är mitt motto. Med det sagt bokade jag och Macke en resa till Thailand över jul och nyår i går. Hans lillasyster Julia med pojkvän bokade också så nu får vi se vem som blir härnäst, ni är välkomna:)

Jag pratade även med Jenny Lundman numera Westerberg idag om att vi måste bestämma oss om vår 30 års resa. Vi ska bara åka 1 vecka och fira tillsammans det var ju typ 100 år sedan bara hon och jag hängde. Hon skulle prata med sin man och höra vad han tycket och ska ringa mig innan 13.00 i morgon och ge besked. Jag håller tummarna.:)


I kväll är det bara tvättkväll(skulle ju hellre ha vart på Micke Lundqvist 30 års fest i Piteå i kväll, men men)samt ska vi se en massa film.

I morgon är det midnattsloppet, de vill säga jag, Macke, Ancha, Hasse ,Thersa m fl ska springa 1 mil och starten är efter 22.00. Jag har ju som vanligt inte tränat speciellt mycket för det. Jag känner att jag har bra kondition men just löpning är en helt annan sak. Mitt mål är att komma under en timme då är jag nöjd!

Ciao så länge

Inga kommentarer: