torsdag 20 augusti 2009

Jag fick mitt livs största chock...

Sandra!!
Syster!!

i kväll. Jag pratade med Kusin-Sandra och hon berättade att hon och systeryster kommer ner och hälsar på i november hos mig. I morgon har jag bott 10 år(!) i denna underbara stad, kan ni fatta att det gått så fort? så med det sagt är detta min 10 års jubileum present för det trodde jag aldrig skulle hända. Dessa två personer som är som tvillingar och gör nästan allt likadant ska det verkligen lämna familjelivet för en Mary-helg :)


Jag blir så LYCKLIG det värmer i hjärtat. Jag lovar tjejer at ni ska få den bästa helgen någonsin, jag ska planera så varje minut blir perfekt. Innan pedanterna kommer ska jag skrubba varenda vrå så det skiner för man är ju inte pedant själv:) och ja Linda, även renbädda:)




Se till att boka nu så ni inte hinner ångra er !!




Puzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




2 kommentarer:

syrran sa...

vad bra att jag får renbäddat när vi kommer ner.ha,ha
Måste bara få mitt schema så jag vet hur jag kommer att jobba framöver, sen kommer vi att boka.
Vi längtar!!!
Kram

Anonym sa...

Vi längtar!!!