måndag 24 augusti 2009

Första skoldagen...

var det idag och jag som inte är van att sitta still och lyssna hade verkligen svårt att inte somna till. Det kanske är en vanesak att det hela blir bättre med tiden men med tanke på att jag inte dricker kaffe under en tid så kan jag inte ens ta till det försöket för att hålla mig vaken!
Jag är i alla fall nöjd med utbildningen och det känns helt rätt. Det enda jag blev irriterad över var att det hade stavat mitt efternamn fel så det stod Enquvist, hur svårt kan det vara? I denna internationella stad så ska det väl inte vara svårt att stava ett sådant svenskt namn som Enqvist rätt, grrrrrrrr..


I morgon ska Rex vara ytterligare hos en ny matte så vi får se hur länge det blir denna gång innan man måste ut med en ny annons om en ny hundvakt!

Gud vilken låååååååång dag det har vart nu ska jag hångla lite med John Blund

Ciao

Inga kommentarer: