tisdag 11 augusti 2009

The day before the BIG day........

det vill säga min födelsedag. Herregud vad tiden går fort har jag redan hunnit bli 29 år. Jag är nog lite som min syster och tycker det nästan är skönt att bli äldre. Jag är nöjd med allt jag hunnit med att göra hittills och mer ska det bli:) Detta är bara början på det ljuva livet.

Jag öppnar centret i morgon och tänker därför gå tidigare för att hinna fira lite med min man. Jämnt då man fyller år har man fest men i år är jag lite mognare och bjuder på Brunch på söndag. Har ni vägarna förbi är nu välkomna:) Nästa år då jag fyller 30 år vill jag ha ALLA mina nära och kära är med:) så börja boka biljetter redan nu, hihih..

Ledsen att jag inte lagt ut bilder från Kroatien ännu min dator håller på att strula......

Nu ska jag hoppa i säng för att vakna och se om Macke har en överraskning till mig som han säger....,

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen önskar Malin och Tommy!