torsdag 13 augusti 2009

Jaha då var man 1 år äldre...

och känns det någon skillnad?? inte det minsta. Då vi var i Kroatien och Marias syster och hennes kompisar som alla är födda-87 kom ner och mötte upp oss och de fick mer eller mindre chock att jag var ett år från 30 år så känns det otroligt bra:); Jag vill inte bli en sliten och härjad donna:)


Jag fick helt sjukt mycket grattis meddelande i går, till och med Ninna kom ihåg att ringa och då är det alltid något(hon glömmer jämnt) Tack så mycket alla som la ned en tanke på mig i går den 12 augusti! Jag arbetade från o6.00 till ca 16.30 i går sedan kom Marcus och hämtade mig då jag fick en supersnygg jacka från Norröna, sedan blev man man utbjuden på Texas Long Horn. Jag åt så jag trodde min magsäck skulle sprängas. Det Blev inge bättre på kaloriintaget då Ancha mötte upp och gav förslaget att vi skulle göra en marängschwisch!! Tro mig då jag säger att vi åt!! Herregud vilken sockerkick kroppen fick vi kunde knappt hålla ögonen öppna. Gud det är verkligen inte hälsosamt att göra sådant mot kroppen(helst inte då man har gått upp 5 kg på semestern) men som sagt ska man fira så ska man :)
Puzz på er!!!

Inga kommentarer: