söndag 16 augusti 2009

Midnattsloppet var super.....

Så här såg köket ut då jag vart kock över dagen
Theresa dök också upp brunchen

Stökigt kök!


Jag och Ancha laddad för lopp!!




spöregn!



Trött men redo!





Paret påväg att springa







Löparligan!






Helan och halvan!

skoj trots allt regn. Jag och Marcus hade ett vad vem av oss som skulle komma in först skulle ge den andra 300 kr. Jag var helt bombsäker att jag skulle ta det. Det är med sorg i hjärtat som jag måste säga att Marcus tog mig med hela 5 MINUTER, KATASTROF!!!!
Det är nu jag ska skylla på att jag vart på 2 veckors party resa ,skadat knäet mm men det är nog ingen som lyssnar på det örat. Det är bara att gratulera Marcus och känna att jag får ta revansch på tiden om 2 veckor på tjejmilen.
I dag hade jag en jättetrevlig brunch för mina närmaste vänner på vår härliga innergård i solljuset. Vi var totalt 27 personer och vi rymdes knappt runt bordet. Jag steg upp i god tid i morse för att fixa med all mat men ändå lyckades jag inte hålla tiden. Alla skrattade och vet att jag är en tidsoptimist men trevligt var det och alla var hungriga så all mat blev slut. Jag fick super fina presenter och tackar ödmjukast för det, TACK!!

Jag trodde jag hade tappat kameran på loppet i går men upptäckte sedan att den låg kvar i cykelkorgen så med det sagt blir det inga bilder från brunchen men mer från loppet!

ciao

Inga kommentarer: