söndag 20 september 2009

Denna vecka har vart seg och jobbig och väldigt...





































Bilder från Piteå från förra helgen!























































































långsam. Jag har jobbat grymt mycket och de resulterade även i att jag somande kl 21.30 i fredagskväll även då vi hade Matte J på besök. Ancha sammanstrålade i lördags på middag och vi åkte till Saras födelsedagsfest efteråt för att bara säga hej. Marcus och Matte som skulle sitta uppe hela kvällen och spela spel MEN de hade somnat då jag kom hem 00.00- så pigga va de !









I dag har det var en massa plugg då jag har den första tentan i morgon och jag är dö nervös....Hur ska det gå då jag inte hunnit plugga någonting.......???








puzz







Inga kommentarer: