tisdag 15 september 2009

Detta blogg inlägg kommer bara...

att handla om hur mycket jag hatar parkeringsvakter...grrrrrrrrrrrrrrrrrr... Jag fick min första på "humlan" idag på hela 550.-. det komiska var att även Marcus fick böter idag. För 1000.- kan man göra mycket roligare saker än att betala ett förbaskat bolag som går omkring och lappar och förstör ens dag. Jag har typ upp över öronen med jobb nu samt skolan och jag tog mig en lite funderare hur de hela skulle gå.... Det enda som hjälper är så enkelt som...... att tänka positivt :) Något mer svårare än så är det inte. Då vill jag inte heller att någon ska få förstöra min positivitet som ett förbaskat vaktbolag........

God natt alla och i morgon kommer det mer glädje i inlägget

ciao

1 kommentar:

Sandra sa...

Ajajaj, ge humlan en kram från mig : )
Jag fick en igår men den var bara på 250...