måndag 14 september 2009

En riktig intensiv...

Piteå helg där jag hann med mer än jag trott. Jag tycker verkligen det är super tråkigt att man träffar vänner och släkt uppe i norr så pass sällan. Det skulle vara underbart om man kunde flytta Piteå till en förort i Stockholm så man skulle ha alla samlade på samma plats.

Sandras 30 års fest var super skoj och jag var överladdad till tänderna och det visade också sitt resultat! Det var skönt att vända tillbaka till sitt städade liv i Stockholm och det kommer att dröja läääänge innan jag festar till igen. Jag mår bättre utan alkohol för gårdagen innebar ren överlevnad. Bilder från helgen kommer i morgon mn finns även att beskåda på systers blogg och adressen är www.lindaenkvist.blogg.se !

Har jobbat 12 timmar i sträck idag och mina ögon ser just nu i kors så puzz på er så länge :)

Inga kommentarer: