onsdag 30 september 2009

Har ni saknat mig?

Jag har inte skrivit på flera dagar och det är helt enkelt att det inte har funnits en endaste minut över de sista dagarna till att blogga. Dagarna har vart sprängfyllda med jobb och plugg så det till och med svämade över till tårar i måndags. Men ingen knäcker Mary så jag är på banan igen :)



Helgens nöjen innehöll shoping med Marcus syster Julia och min kära kollega Camilla. Vi var på Stray boys utförsäljning och vi alla fyndade en massa dyra plagg för en billig peng....Underbart!

Söndagen inbar mys med tjejerna framför det pinsamma programmet ensam mamma söker (heter det så?) Herregud vad desperat det är men dubbel moral då jag ändå tittar på det:)

På fredag kommer världens skönaste par, Tommy och Malin !! Om ni läser detta så lägg in önskemål vad ni vill äta till middag?

puzz på era alla mina kära

p.s kan även meddela att numera är jag en stolt brunett- bye bye blondie :)


3 kommentarer:

Sandra sa...

Saknat dig? O JA!!! Förstår att du har fullt upp men när vi kommer ska vi ta hand om dig. Vi bokar vilken dag som helst, den som väntar på något gott...

Puss och kram

Anonym sa...

Härligt! Bild på brunetten tack??
Stor kram

Anonym sa...

Vad gullig du är, både jag och Tommy i stort sett är allätare, ingen sushi bara!

Syns imorgon