fredag 25 december 2009

Halsningar fran Thailand!








Marcus fot efter matchen!


Jag maste bara fa skriva och beratta hur fantastiskt fint och underbart vi har det i Thailand. Det ar 5 ar sedan jag var har sist och jag har verkligen glomt hur mycket jag ALSKAR detta land. Vi befinner oss pa on Phi Phi och har SJALVKLART traffat manniskor man kanner.Vi har en intern tavling och far en pinne pa alla manniskor man traffar som man kanner. Jag leder med 3-1 mellan mig och Marcus. Tavlingen har sparat ut da Marcus har borjat rakna barkillar strandforsaljare som han tycker han kanner efter nagra dagar :)! I gar var vi pa en svenskagd restaurang och at svenskt julbord och tro mig da jag skriver att vi at. Vi holl pa svimma men med nagra snapsar pa det kom vi snabbt igen och avslutade kvallen pa beachfest. Vi ramlade in nagon gang pa morgonkulan sa denna dag har vart vaaaaaaldigt seg.


Marcus har aven hunnit vara med i en boxningsmatch hans modstandare var en mycket valtranad och brun. Marcus var mindre brun men betydligt starkare och tog hem matchen. Han blev mer eller mindre kand efter denna match pa on och alskade det !!!!

I morgon far vi se om vi byter till nagon ny o eller stannar har pa Phi Phi..
Hors narmare

kram kram








Inga kommentarer: