tisdag 8 december 2009

Nu går det undan på dagarna...

med allt stök och bök som ska hinnas med innan julen. Jag håller på att gå från mörkt hår till ljust och passade på att fixa mitt hår som vanligt hos min kära vän samt frisör Katta. Det är perfekt att slinga upp det och sedan köra in lite citron då man ligger på andra sidan jordklotet nästa vecka:)

Det är roligare att vara blondin så enkelt är det:) Blondes have more fun som det sägs!

Idag frågade jag kollegan Camilla hur hon tyckte jag såg ut i håret, hon svarade vill du höra ärligt Marie? självklart sa jag det vill jag alltid..svaret blir då sa hon, du ser ut som en white trash.... hmmmm tur att man har bra självkänsla så man inte blev ledsen . Förklaringen var att det inte var riktigt lik mig att inte vara 100% piffad...


nu ska white trashet hoppa i säng


puzz

Inga kommentarer: