fredag 18 december 2009

Hej hopp i lingonskogen...



det var ett tag sedan jag skrev i denna blogg och jag har helt enkelt inte satt bloggen i första rum. Ja vad har hänt då? ja vad har inte hänt?som vanligt har jag väldigt mycket planerat nästa år som tex vasaloppet, New York,Mallorca ,vätternrundan ,hyra husbil och bila i Europa samt även min 30 årsfest som äger rum den 28 augusti (inbjudningar kommer att komma via post i mars/april) sedan blir det självklart att åka bort även nästa jul samt nyår!!!
Livet är underbart då man har den lyckan att få vara med på alla dessa roliga saker !
Nu ska jag börja åka hem och packa för i morgon vid lunch sitter jag onykter på ett plan som tar mig bort från kylan till Thailand. Jag var där sist samma år som Tsunamin så det ska bli intressant och se om allt ser likadant ut!


Ha en underbar JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag och Marcus

puzzzzz

Inga kommentarer: