tisdag 16 mars 2010

Det blev inget bloggande i går så....



det får bli nu på morgonen i stället. Jag ska försöka skriva varje dag så ni inte blir besvikna på mig :)I dag startade dagen med en powerwalk i solen då jag börjar senare i dag och ska stänga centret. Marcus åkte till Ängelholm i morse där han ska vara i veckan och gå Platschefsutbildning för Peab. Vi är två karriärister med andra ord!


Jag har lovar 3 -rätters middag på fredag då han kommer hem och undrar vad sjutton jag ska laga? de undrade Marcus också men han började direkt slicka sig runt munnen och tyckte det skulle bli VÄLDIGT spännande.. haha nu har man lite press på sig för jag har ju aldrig gjort mig känd som en bra kock!
Det börjar bli olidligt det här med mina parkeringsböter, är man borta 5 min för ett snabbt ärende kan man räkna med att man har en p-bo
t då man kommer tillbaka. på två veckor har jag fått böter på 2000.-, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....Hatar p-vakter!!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka på jobb men först ska jag bara beställa lite klänningar som jag "råkade" se i Ellos katalogen i går. Tusan också jag som vet att jag inte kan motstå köp.Hmm jag är värd det som jag brukar säga för att ha en ursäkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste oxå kolla på Ellos klänningar, det är ett underskattat plagg, kram Leena