lördag 13 mars 2010

I´M BACK!!!!!!

Hej allihopa (om jag har några läsare kvar :)

Det blev uppehåll mer än en vecka men efter denna period med alla känslor har tiden rusat i väg med en väldig fart .

Det kan väl inte ha undgått någon att jag och min älskade sambo, min framtida man och och mina ej existerade barns pappa har valt att gå åt skilda vägar. Vi träffades 2003 och vi blev blixtkära. Jag hade precis stigit ut ett annat förhållande som var allt annat än bra så det där med att träffa någon ny fanns inte i mina tankar, men men man får käka upp det mesta som man säger och det jag lärt mig under mitt snart 30åriga liv.

Vi flyttade ihop i Stockholm och det har blivit många skratt, många minnen, resor och en älskade hund tillsammans. Då vi har utvecklat en kompisrelation i stället för en kärleksrelation har vi nu valt att ta det stora men det rätta beslutet att gå åt var sitt håll. Det känns otroligt skönt då vi kommer att bo grannar och behålla vår vänskap.

Tack alla ni som har sänt en tanke, sms, telefonsamtal och hört hur vi mår och där är det så skönt att säga att vi mår bra! Sen finns det ju andra som väljer att beté sig annorlunda och även exkludera någon av oss med det är ert val inte vårt men man blir ändå sårad.


Nu ska jag ut i den underbara solen med min Kollega som numera jobbar i Danmark men är i Stockholm över helgen eftersom vi hade utbildningsvecka denna vecka. I kväll blir det att fira min kära vän Maria då hon fyllt år och det blir tjejmiddag men inget vin för min del eftersom jag har en FET tenta om 2 veckor.

Puzz på er alla jag håller kär


//ME

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, kul att allt ar bra trots allt. Jag och Karro sitter pa hotellet och kollar vad som hant i Sweden. Klockan ar 10 och det ar redan kokhett, love it! Snart ska vi ner pa stranden och sola. Ha det bra och halsa Markus!

Anonym sa...

hallå tjejer,

gud vad härligt det låter :) Jag är så avis. Visst är Thailand helt underbart? ha det så skoj och hälsa alla

många kramar från oss