lördag 20 mars 2010

Intresset har vart stort gällande ..

vad det blev för dinner här i går! Så här kommer svaret!

Jag bjöd på avokado med skagenröra till förrätt(klassiskt men gott)
Pasta med en röra innehållande kallrökt lax med en vitt vin till
Efterrätt med banan och daimchoklad

Jag fick en 6:a av en 10 av Marcus(då är alltså en 10 Michelin stjärna) så jag får väl vara nöjd antar jag :)


Ancha kom förbi senare på kvällen och tog en öl så vår fredag var lugn med andra ord men väldigt skönt. Nu ska jag och Marcus ut på en power walk i solen och ta en god frukost på ett mysigt café efter vägen :)

I kväll blir det att fira min underbara kollega Maria som är Platschef i Sats Haninge som hunnit bli 40 år. Grattis Gumman!


Till sist Jenny ännu en gång Grattis på din 30 års dag det ska bli sååååååååå trevligt att spendera en vecka i Spanien i maj med dig. Då får jag fira dig ordentligt. Puzz!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så kul ikväll!!! Du är bäst=)