söndag 14 mars 2010

Söndag och solen skiner!!!

Bilderna på vår lägenhet som vi bor idag som ligger för försäljning!







Det känns verkligen som att våren är på väg med stormsteg:) Det är behövligt med den hemska vintern som har vart här. I går var det tjejmiddag , en trevlig sådan men eftersom jag var nykter var jag ändå i säng strax efter midnatt och vaknade 07.30 !!! Det var inte i går jag vaknade så pass tidigt. Ja vad är det som händer för mig i dag då? jo förbaskade inget annat än plugg och det känns så fruktansvärt tungt-bokföring är det också så det är inte mitt favoritämne usch-men behövligt!
Hoppas ni får en underbar söndag mina vänner
puzz

5 kommentarer:

Ida sa...

hej hjärtat! vad fint lägenheten ser ut! Den här gången blir den såld på ett kick, no worries!
pussen

Anonym sa...

tack hjärtat!!!! och tack för din pratstund i dag:)

Puzz

Anonym sa...

Nu blir Stefan glad när du skriver i din blogg igen, han har saknat de, kram kram fr ex.svärmor o svärfar

Anonym sa...

Hoppas du behåller kortet på dig och bogserbåten/Stefan

Mary sa...

kul att ni följer bloggen kära Stefan och leena! aldrig ska jag ta bort "strulles" mage från min profil bild :)!

kram på er!