onsdag 15 april 2009

Då var det dax med ett inlägg..

efter den härliga påsken i Idre. Solen sken varenda dag och vi kunde inte ha fått mera tur. Det enda som stoppade upp lite av åkandet var Rex. Det var tänkt att vi skulle lämna lilla hårbollen i bilen medan vi åkte men eftersom solen låg på så pass mycket vågade jag inte detta. Vi hade en väldans problem vem som skulle köra på lördagen eftersom alla ville dricka på afterskin. Hur löste vi problemet? vi hyrde en stuga som låg mitt i backen(även om redan hade en kostnadsfri stuga 30 min ifrån backen) , j-klat perfekt och alla blev nöjda. Jag som alltid har minst en resa liggandes längtar redan mot nästa resemål som bär av till Paris över valborg!!

I två dagar har jag vart hemma då jag har fått någon släng av sjuka, fråga mig inte vad det är för den enda symtomen är att jag vill sova sova sova, och det har jag också gjort. I morgon bär det av till jobbet då jag VET att jag har hur mycket som helst som vanligt att göra.




















Inga kommentarer: