fredag 3 april 2009

Jag tror jag måste nypa mig i armen......

då denna efterlängtade fredag har kommit. Jag har inte haft en endaste ledig stund utan planering på en MÅNAD!!!! kan ni fatta??? Alla aktiviteter har vart roliga men denna fredag känns heeeeeeeelt underbar. Jag har precis vart ut en långsväng med lurvet och nu sitter jag med ett vinglas i handen, Mums!!!
Tjejerna ville gå på afterwork men jag hoppade av detta för jag vill bara vara!!

I sommar har jag och tjejerna hyrt ett hus i 2 veckor i Kroatien det ska bli supermysigt så just nu sitter jag och tittar på eventuellt hyra en stuga i Stockholms skärgård de andra två veckorna som ännu inte är planerade och bjuda ner nära och kära för dem som vill komma? någon som hakar???? Det skulle vara väldigt mysigt i alla fall. Vi får se vad det blir men det blir absolut inte att stanna i ett svettigt Vasastan i juli månad.

kram så länge


2 kommentarer:

Linda sa...

Vi kommer om du orkar med tre ungar!!

Nu fick du ditt efterlängtade vinglas som du inte fick förra veckan.... när torrbollen var hos dig!

Anonym sa...

Malin och Karro anmäler sig, alltid redo! Sitter på Ankarsgatan och dricker lite vin och surrar. Tommy och Lasse hälsar så mycket. Hoppas du har det bra, hälsa till Markus! Puss och kram från oss...