måndag 27 april 2009

Måndagen startade inte så jättebra..


då vi inte har sålt värst mycket under helgen. Vi får ta igen det i veckan helt enkelt! På fredag åker jag och Marcus till Paris det ska bli underbart att se denna stad, undra om mina shopoholic fingrar kommer att kunna hålla sig från allt som finns där??

Lite roligt då jag skrivit på Facebook att jag ska dit och de visar sig en gammal vän numera bor där och vill mötas upp, vad kan bli bättre än en personlig guide? Så klart vi nappar på det.

Nu ska jag läxa upp Martin att han inte får ställa väckarklockan på högsta volymen kl 06.00 och inte stänga av den eller stiga upp, kan man vakna på sämre sätt eller?

tjing så länge


1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas ni får en underbar semester! Lillkillen din blev ju såååååååå söt när han friserat sig! kram