torsdag 23 april 2009

Klockan är ca 07.00..

och idag är jag mycket trött. Jag stängde centret i går och åkte och träffade Tomme på Söder. Jag och Marcus var så trötta då vi var påväg hem så vi orkade inte gå den normalt 10 minuters långa vägen hem , så jag vinkade i taxin som skrattade åt oss då han insåg att han skulle sskjutsa oss ca 2 minuter.


I dag har vi öppet hus och då gäller det att sälja så mycket som möjligt så vette tusan då jag kommer från centret i dag.

Hade det inte vart så mycket att göra hade jag åkt på släppet av kollektionen på H&M i dag kl 10.00 för Matthew Williamson!!! Oh my god vad snygga kläder alltså , jag tänkte köpa mig den korta skinnjackan som han har designat men det får bli i morgon bitti innan jag kör klass.



Imorgon kommer underbara Lise från Oslo hit och vi ska gå ett stort gäng på afterwork på Café Opera som jobbet har anordnat.Alla nästan jag pratat med (förutom de gravida) ska dit så jag kan tänka mig att de kanske blir 200-300 personer!!! SKOJJJJJJJJJJJJJ!!



Inga kommentarer: