lördag 4 april 2009

Våren har tittat fram och jag tror....

varenda stockholmare var ute i den 22-gradiga värmen i dag. Jag och Marcus gjorde som en riktig stockholmare, satte på oss solglasögonen och satte oss på en uteservering, UNDERBART!!!!

Jag har vart på jakt efter en riktigt juste skaljacka i flera amånader. I Dag tog vi tag i saken och åkte runt på en massa skidaffärer utan större framgång. Den sista affären var Naturcompaniet och säljaren där var så pass påstridig så jag kunde verkligen inte gå ut från affären utan att handla. Det kostade "bara" mig 3000 kr!!!!! Gud jag måste bli bättre på att säga nej till säljare. Jag jobbar inom kategorin själv men faller dit själv då jag är privat... hmmmm ska fundera om jag ska behålla köpet eller ej.

Jag har också sett mitt livs tråkigaste svensexa. En stackars kille fick lägga ut en massa olika påsksaker på en filt mitt på odenplan och sälja de till stressade stockholmare som sprang förbi. Hans killgäng stod längre bort lite gömda och skrattade och tog kort på detta tråkiga och tragiska ögonblick. På min framtida möhippa vill jag absolut INTE att mina vänner har en sådan här tråkig fantasi................

Nu väntar jag in Maria och vi ska se Robinson tillsammans. Det är extra roligt då jag känner Mika som är en av deltagare i år. Jag har inte sett ett enda avsnitt ännu så detta blir det första

so long!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: