torsdag 9 april 2009

Det är inte ofta jag njuter av att....

packa då man ska åka i väg men jag tror att det är en av få gånger som jag inte stressar under detta moment. Normalt brukar det vara under tidspress medans Marcus suckar och är stressad och irriterad då han vart klar för länge sedan. Men nu är jag nästan klar med packningen och Marcus är fortfarande kvar på jobbet. Det ska bli spännande att se vilken tid vi kommer i väg med tanke på att han inte vet vart hans pjäxor eller skidbyxor är....Nu är det min tur att stressa honom!

Min gamle far och Anne var på besök i går och jag hade även turen att bli hämtad av dem på jobbet i dag så jag har vunnit en massa tid :)

Jag ska försöka städa upp här hemma också för just nu ser det ut som en helikopter har vart inne hos oss och landat. Marcus har bland annat hängt upp ett par kalsonger på nattdukslampan, sexigt va???

Oj så skönt det ska bli att åka bräda några dagar jag behöver verkligen detta. Men det kommer att bli trångt som sjutton i bilen upp då vi inte har något takräcke, men men lite trångt har ingen dött av vad jag vet. Jo förresten på konsärer men det är en helt annan historia.............

hörs senare under veckan om jag får tag i en dator!!


Inga kommentarer: