söndag 11 oktober 2009

Åh nej vilket dåligt väder......

regnet öser ner och det är väldigt kallt också för den delen. Detta känns ganska skönt då jag kommer att ha många bortförklaringar i morgon för kollegorna att jag inte sprang loppet... Fannnnnnn vad jag har beslutsångest, det värsta jag vet är att banga på saker det blir ett nedslag för självkänslan. Jag läste också att de helst ser att man åker kollektiv då de är mycket folk och att det kan vara svårt att få parkering....Usch fy för kollektivtrafiken och helst till Hässelby där jag bara har mörka minnen då jag bodde där med mitt ex.



Jag behöver även plugga för det hinner jag aldrig på veckorna samt är jag sugen att bara vara med mig själv för på dagarna måste man bemöta ett 100 tal människor med topp service och de tar på krafterna.Ni hör väl alla mina förklaringar varför jag INTE ska springa??? Rex måste även få sig sin långpromenad i hagaparken(där för övrigt Daniel och kronprinsessan Victoria flyttar in snart) så det lutar mot en myyyyyyyyyyssöndag.......





/M

1 kommentar:

Anonym sa...

tråkigt om du inte har ett enda minne som inte är bra. men men kanske förträngt det lite o sen låter det ju bra. kramar från EXET!